...

لیست قیمت موبایل به روز

لیست قیمت موبایل به روز

نوشته شده توسط: وامسی

تاریخ انتشار: 15 اسفند 1401

تعداد بازدید: 1244

گوشی های موبایل را می توان به عنوان محصولاتی بسیار جذاب در نظر داشت که تنوع بسیار بالایی را دارند. برند های بسیار زیادی در بازار می باشند که به صورت روزانه قیمت در آن ها اعلام می شود. می توانید از این قیمت ها به صورت گسترده ای استفاده کرده و بهترین کیفیت ها را نیز در اختیار داشته باشید. قیمت گوشی موبایل در برند های مختلف به شکل های گوناگون مورد بررسی قرار می گیرد. می توانید با توجه به انواع مدل های موجود بهترین نمونه ها را برای خود انتخاب کنید. هرچه کیفیت در این محصولات بالاتر باشد قطعا قیمت در آن ها بیشتر خواهد بود. یکی از مهم ترین عواملی که بر روی قیمت گوشی های موبایل تاثیر گذار می باشد قیمت دلار می باشد.
از ابتدای سال تاکنون قیمت دلار به صورت صعودی بالا رفته است. با توجه به این روند رشد قیمت دلار می توان کیفیت های مختلف و متنوعی را مشاهده کرد. تاثیر قیمت دلار بر بازار گوشی های موبایل باعث شده است تا نوسانات بسیار زیادی را مشاهده کرد. به دلیل اینکه در این بازار تولیدات داخلی وجود ندارد نمی توان رقابت بالایی را مشاهده کرد. در انتخاب انواع مدل های های موجود باید به ویژگی های بسیار زیادی توجه داشته داشته باشید. در ادامه برخی از برند های معروف را معرفی کرده و بهترین مدل های موجود در آن ها را مورد بررسی قرار خواهیم داد.
"برای مطالعه ی بیشتر : "جدیدترین گوشی با قیمت مناسب
قیمت گوشی موبایل سامسونگ
یکی از بهترین برند های موجود در کشور سامسونگ می باشد. این برند که تولیدات بسیار متنوعی را در بازار دارد توانسته جایگاه بسیار خوبی را در بازار ایران پیدا کند. تنوع بالا در محصولات این برند باعث شده است تا افراد بسیار زیادی به محصولات این برند روی بیاورند. می توانید قیمت گوشی موبایل در برند سامسونگ را در دسته بندی های مختلف قرار دهید از مهم ترین مدل های موجود در این برند می توان به نمونه های زیر اشاره کرد.
  • نوت 20 اولترا: یکی از پرچمداران شرکت سامسونگ را می توان این مدل در نظر داشت. با وجود رم های 8 تا 12 و باتری بسیار قوی 4500 میلی آمپری می توان کیفیت بالایی را در سخت افزار و نرم افزار مشاهده کرد.
  • A73: یکی از گوشی های میان رده در سامسونگ این مدل می باشد که دارای کیفیت بالایی است. باتری بسیار قوی در کنار دوربین های جذاب این گوشی باعث شده است تا بتوان به راحتی از آن استفاده کرد.
  • A13: یکی از مدل های بسیار عالی برای تمامی افراد با قیمت مناسب این نمونه می باشد. می توان توازن و هماهنگی بسیار خوبی را بین تمامی مشخصات این مدل مشاهده کرد. باتری عالی در کنار پردازنده بسیار خوب باعث شده است تا بتوان برای کار های روزمره به خوبی از آن استفاده کرد.
  • اس 21: یکی از مدل های جذاب در برند سامسونگ این نمونه است. وجود اسپیکر استریو در کنار یک نمایشگر منحصر به فرد باعث شده است تا بتوان از این مدل نهایت کیفیت را مشاهده کرد.
  • اس 23 اولترا: این مدل از سامسونگ را می توان به عنوان یکی  از پرچمداران موجود در بازار در نظر داشت. این مدل از گوشی با داشتن دوربین 200 مگاپیکسل لنز واید به عنوان یکی از بهترین ها شناخته می شود. باید در نظر داشت که این مدل در تمامی زمینه ها توانسته بهترین کیفیت را از خود نشان دهد. با داشتن وزن 234 گرم و فریم آلومینیومی یکی از بهترین ساختار های موجود را  دارد.
قیمت گوشی اپل
یکی دیگر از برند های محبوب موجود در بازار اپل می باشد. این مدل با داشتن ویژگی های بسیار زیاد خود همیشه طرفداران خود را داشته است. این برند همیشه خاص بوده و افراد زیادی به دنبال آن می باشند. در کشور ما هنوز هم می توان مدل های قدیمی این برند را مشاهده کرد که دارای محبوبیت می باشند. کیفیت بالا در مدل های مختلف این محصولات باعث شده است تا افراد زیادی از آن ها استفاده کنند. این شرکت با داشتن سیستم عامل خاص خود و تراشه های خاص خود توانسته بهترین کیفیت را به افراد ارائه کند. قیمت گوشی های اپل همیشه مورد بحث تمامی افراد بوده است. برخی بر این باورند که این محصولات قیمت هایی بالاتر از حد معمول خود دارند. از جهت دیگر می توان اثبات کرد. که قیمت گوشی های اپل با توجه به ویژگی های بسیار زیادی که دارند بسیار معقول می باشد.
  • آیفون 11: یکی از محبوب ترین مدل های این شرکت آیفون 11 می باشد. این مدل با داشتن ساختاری بسیار جذاب و دوربین های دوگانه خود بسیار معروف می باشد. بدنه شیشه ای بسیار جذاب در کنار فریم آلومینیومی باعث شده است تا بتوان بهترین ساختار را مشاهده کرد. وزن عالی 194 گرمی در کنار رنگ بندی فوق العاده باعث شده است تا بهترین انتخاب ها را داشت.
  • آیفون 13 پرومکس: این مدل را می توان به عنوان یکی از پرچمداران موجود در نظر داشت. این مدل با داشتن قابلیت های خاص خود توانسته با دیگر مدل های موجود در بازار به خوبی رقابت کند. یکی از مهم ترین ویژگی های موجود در این مدل حافظه 128 گیگ تا 1 ترابایت است. می توان از دیگر ویژگی های این مدل به باتری بسیار قوی به کار رفته در آن اشاره کرد.
  • آیفون 14 پرومکس: آخرین تولید شرکت اپل را می توان آیفون 14 درنظر داشت. این مدل با داشتن قابلیت های خاص خود توانسته به راحتی در بازار خود را جای دهد. از مهم ترین ویژگی های موجود در این مدل می توان به پردازنده مرکزی بسیار قوی اشاره کرد. هسته مرکزی 4 نانومتری موجود به عنوان پیشرفته ترین فناوری موجود در نظر گرفته می شود.
برای مطالعه ی بیشتر :"راهنمای خرید موبایل"
قیمت موبایل های برند شیائومی
یکی از برند های نوپا اما قوی در بازار گوشی های موبایل شیائومی باشد. می توان این شرکت را به عنوان یکی از بهترین شرکت های موجود در دنیا در نظر داشت که محصولات بسیار زیادی را نیز تولید می کند. یکی از مهم ترین ویژگی های موجود در این برند قیمت بسیار عالی می باشد. باید توجه داشته باشید که قیمت در این برند نسبت به دیگر شرکت ها بسیار بهتر می باشد. از بهترین مدل های موجود در این برند می توان به نمونه های زیر اشاره کرد.
  • می 11 اولترا: یکی از جذاب ترین مدل های این برند می 11 اولترا می باشد. می توان قابلیت های بسیار متنوعی را در این مدل مشاهده کرد. باتری 5000 میلی آمپری در کنار پردازنده قوی باعث شده است تا نگران زود تمام شدن باتری نباشید. از دیگر ویژگی های موجود می توان به پردازنده اسنپ دراگون 888 اشاره کرد. هسته 5 نانومتری موجود در این مدل باعث شده است تا بهترین عملکرد را مشاهده کرد.
  • شیائومی 13: یکی از مدل های پرچمدار در برند شیائومی نمونه 13 می باشد. این مدل با داشتن قابلیت های بسیار زیاد خود باعث شده است تا توجه افراد زیادی را جلب کند. باید توجه داشت که این محصول با داشتن رم 12 گیگ در کنار حافظه 512 گیگ خود توانسته بهترین رابط کاربری را ایجاد کند. دوربین 50 مگاپیکسلی در کنار دوربین 32 مگاپیکسلی سلفی به عنوان یکی از بهترین قابلیت های موجود می باشد.
  • شیائومی 12 لایت: این مدل از شیائومی به عنوان یکی از مدل های پرطرفدار شناخته شده است. وجود نمایشگر بسیار جذاب در این مدل با وجود 950 نیت روشنایی باعث شده است تا بتوان به راحتی از آن در مکان های مختلف استفاده کرد. اسنپدراگون 778 با داشتن پردازنده مرکزی 6 نانومتری باعث شده است تا یکی از مدل های جذاب باشد.
  • ردمی k60 پرو: شاید کمتر کسی به سراغ مدل های K شرکت شیائومی رفته باشد اما این محصولات دارای کیفیت های بسیار بالایی می باشند. می توان از این مدل ها نهایت استفاده را داشته و بهترین کیفیت را مشاهده کرد. یکی از ویژگی های جذاب در این مدل رم 16 گیگ موجود در کنار باتری بسیار قوی 5000 میلی آمپری می باشد.
قیمت موبایل هواوی
یکی از برند های بسیار جذاب که امروزه توانسته به عنوان یکی از تولیدکنندگان گوشی های مقرون به صرفه معرفی شود هواوی می باشد. این برند بعد از پشت سر گذاشتن تحریم های گوگل و برگشتن به جمع تولیدکنندگان توانسته محصولات بسیار قوی را تولید کند. با خرید موبایل های هواوی می توانید کیفیت های بالا را با قیمت های بسیار مناسب در اختیار داشته باشید. قیمت موبایل هواوی را می توان به عنوان یکی از نقاط قوت موجود در نظر داشت. خرید این محصولات به راحتی امکان پذیر می باشد. در ادامه بهترین مدل های موجود در این برند را برای شما معرفی خواهیم کرد.
  • میت 50 پرو: در میان پرچمداران بازار می توان این مدل را به عنوان یکی از محصولات جذاب در نظر داشت. قیمت گوشی میت 50 با توجه به قابلیت های بسیار زیادی که دارد باورنکردنی است. وجود پردازنده اسنپ دراگون در این مدل باعث شده است تا بتوان پردازش بسیار سریعی را مشاهده کرد.
  • پی 50 پاکت: یکی از مدل های بسیار جذاب در برند هواوی این نمونه می باشد. اسنپ دراگون 888 با پردازنده مرکزی 5 نانومتری باعث شده است تا مصرف باتری بسیار کمتری را داشته باشد. رم 12 در این مدل در کنار حافظه 512 از مهم ترین ویژگی های موجود می باشد.
  • نوا 8: سری های نوا را می توان به عنوان محصولاتی بسیار زیبا در نظر داشت. این محصولات با طراحی خاص خود شناخته شده هستند. این مدل با وزن بسیار عالی 169 گرمی خود رابط کاربری بسیار عالی را نیز دارد.
  • گوشی Y9a: یکی از مدل های اقتصادی بازار که امروزه بسیار پرطرفدار می باشد این نمونه می باشد. این مدل با باتری 4300 میلی آمپری وزن بسیار عالی را نیز دارد. رم 8 گیگی در کنار پردازنده 8 هسته ای باعث شده است تا بتوان رابط کاربری خوبی را مشاهده کرد.