...

راهنمای خرید موبایل

راهنمای خرید موبایل

نوشته شده توسط: وامسی

تاریخ انتشار: 10 بهمن 1401

تعداد بازدید: 2634

همه افراد برای خرید موبایل مسلما نکاتی را مد نظر قرار می دهند و اولویت هایی برای این خرید دارند. شاید با خود فکر کنید که بهترین گوشی های 2022 چه مدل هایی بودند و از نظر مالی باید تا چه حد برای آن هزینه کرد. در واقع هر چه آپشن های یک موبایل بیشتر باشد، مسلما دارای قیمت بالاتری است. برای خرید یک گوشی موبایل شما با توجه به نیاز خود و البته بودجه ای که در نظر گرفته اید، باید یک مدل مناسب انتخاب نمایید. امروزه با توجه به شرایط اقتصادی که در جامعه حاکم است، بسیاری از افراد ترجیح می دهند که خرید موبایل را به صورت اقساطی انجام دهند. بسیاری از فروشگاه ها اعم از اینترنتی و حضوری این امکان را برای افراد فراهم کرده اند. در واقع خرید گوشی به صورت اقساطی باعث می شود که شما بتوانید حتی گوشی هایی با مدل های بالاتر و با
کیفیت بهتر انتخاب کنید.
.برای خرید راحت تر میتوانید مقاله ی "خرید گوشی اقساطی " را مطالعه فرمایید
خرید قسطی بهترین گوشی های 2022 از وامسی
یکی از سایت های فروشگاهی که امکان خرید اقساطی موبایل را برای مشتریان خود فراهم کرده است، سایت وامسی می باشد. شما با توجه به اینکه چه مدل گوشی را انتخاب می کنید و یا می خواهید تا چه اندازه هزینه کنید، می توانید برای خرید به این سایت مراجعه کنید. این پلتفرم با توجه به اینکه با بسیاری از فروشگاه ها در استان های کشور قرارداد دارد، شما می توانید موبایل مورد نظر خود را انتخاب نمایید. بهترین گوشی های 2022 مسلما نسبت به سایر گوشی های موبایل هم دارای قیمت بالاتری هستند و هم کارایی و عملکرد آن ها بسیار بهتر است. فراموش نکنید بهترین گوشی های 2022 را با توجه به کارایی و عملکرد آن ها و همچنین میزان رضایت مشتریان تعیین می کنند.
نکات مهم برای خرید گوشی موبایل
اما در حالت کلی شما برای خرید موبایل نکاتی را باید مد نظر قرار دهید. از جمله این پارامتر ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • شاید یکی از مهمترین نکته هایی که افراد برای خرید یک گوشی در اولویت قرار می دهند ظرفیت باتری است. البته امروزه با پیشرفت تکنولوژی در عرصه تولید موبایل، ظرفیت باتری های موبایل نیز به مراتب افزایش یافته است. در نظر داشته باشید که بهترین گوشی های 2022 که به این نام شناخته شده اند، مسلما دارای ظرفیت باتری مطلوبی بوده اند.
  • اگر از آن دسته افرادی هستید که به عکاسی با گوشی موبایل علاقمند می باشید، در نتیجه باید یکی از بهترین گوشی های 2022 را انتخاب نمایید. اینکه دوربین گوشی موبایل چند مگاپیکسل باشد برای بسیاری از افراد دغدغه مهمی است.
  • سیستم عامل از دیگر مواردی است که هنگام خرید گوشی موبایل باید به آن دقت کنید. در واقع نه تنها در بازار موبایل ایران بلکه در بازار موبایل دنیا نیز دو سیستم عامل اندروید و IOS به عنوان سیستم عامل های برتر شناخته می شوند. در واقع تنها برند گوشی موبایل که محصولات خود را با سیستم عامل IOS به بازار عرضه می کند، اپل است. برند های دیگر مانند موتورولا، سامسونگ، هوآوی، شیائومی و ... محصولات خود را با سیستم عامل اندروید به بازار مشتریان عرضه می کنند. از طرفی آمار نشان می دهد که در سراسر دنیا کاربرانی که از گوشی هایی با سیستم عامل اندروید استفاده می کنند تقریبا سه برابر افرادی است که گوشی اپل در دست دارند.
  • ورژن و نسخه سیستم عامل را نیز برای خرید گوشی موبایل در نظر بگیرید. برای مثال در گوشی های اندرویدی، بهترین گوشی های 2022 دارای نسخه اندروید 11 می باشند. یک گوشی با اندروید 7 مسلما نسخه ای قدیمی محسوب می شود.
  • صفحه نمایش گوشی نیز از دیگر مواردی است که شما باید برای خرید یک موبایل آن را در نظر داشته باشید. اصولا لیست بهترین گوشی های 2022 نشان می دهد که این گوشی ها دارای سایز 5.7 اینچی هستند. البته باید در نظر داشت که افراد متناسب با سلیقه خود می توانند گوشی هایی با صفحه نمایش بزرگتر یا کوچکتر تهیه کنند. اما چیزی که شاید بتوان گفت از اندازه صفحه نمایش مهمتر است، فناوری است. در واقع فناوری صفحه نمایش گوشی، در دو نوع LCD و AMOLED تعریف شده است. AMOLED نسل جدید نمایشگر ها است که دارای وضوح تصویر بالاتری است.
  • حافظه داخلی از دیگر مواردی است که شما باید برای خرید گوشی موبایل در نظر داشته باشید. در واقع بهترین گوشی های 2022 دارای حداقل حافظه 32 گیگابایت هستند. حافظه داخلی برخی از گوشی ها بسیار بالا است و به یک ترابایت نیز در بهترین گوشی های 2022 می رسد.
  • و ...
آیفون یا شیائومی و یا سامسونگ انتخاب شما است؟
مواردی که به عنوان راهنمای خرید موبایل در پاراگراف قبل ذکر شد، برای خرید یک موبایل که در لیست بهترین گوشی های 2022 باشد، ضروری است. اما اگر بخواهیم تعدادی از بهترین گوشی های 2022 را معرفی کنیم، می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:
  • گوشی آیفون 13 پرومکس: بی شک آیفون یکی از برند های معتبر و محبوب در ایران و سراسر دنیا است. آیفون 13 پرومکس را می توان به عنوان یکی از بهترین گوشی های 2022 محسوب کرد. باتری این گوشی دارای کارکرد بسیار عالی است. در یک آزمایش این گوشی توانسته است ویدئویی با کیفیت اچ دی را تا مدت زمان 35 ساعت بدون وقفه پخش کند.
  • گوشی سامسونگ گلکسی ام 51: با وجود اینکه این مدل گوشی در سال 2020 به بازار مشتریان عرضه شد، اما می توان آن را از بهترین گوشی های 2022 نیز محسوب کرد. یکی از مهمترین ویژگی های این گوشی نیز میزان طول عمر باتری است.
  • گوشی شیائومی ردمی نوت 11: یکی از بهترین گوشی های 2022 که به عنوان مدل میان رده برند شیائومی شناخته می شود، دارای نمایشگر OLED است. از طرفی نگهداری باتری در این مدل گوشی نیز بسیار بالا است.
  • و ...
با توجه به اینکه شرایط اقتصادی افراد یکسان نیست و حتی نحوه درآمدزایی افراد نیز با هم تفاوت هایی دارد، خرید اقساطی گوشی موبایل یکی از بهترین راهکار ها برای خرید یک گوشی جدید است. اما اگر به دنبال یک سایت برای خرید قسطی موبایل و یکی از بهترین گوشی های 2022 هستید، می توانید به پلتفرم وامسی مراجعه نمایید. وامسی شرایطی برای تمامی افراد فراهم کرده است که فرد می تواند در مدت زمان کوتاهی اقدام به خرید اقساطی گوشی نماید