...

محبوب ترین تلویزیون های بازار حدودا چه قیمتی هستند؟

محبوب ترین تلویزیون های بازار حدودا چه قیمتی هستند؟

نوشته شده توسط: وامسی

تاریخ انتشار: 8 اسفند 1401

تعداد بازدید: 190

اینکه تعیین کنید محبوب ترین تلویزیون های بازار کدام نوع هستند و چه برندی نسبت به سایر برند ها برتری دارد، شاید کمی دشوار باشد. اما مسلما از میان برند های داخلی و خارجی برخی از برند ها محبوبیت ویژه ای دارند و نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب کرده اند‌. امروزه بر خلاف گذشته برند های ایرانی نیز توانسته اند نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب کنند و بازار فروش خوبی داشته باشند. در واقع از نظر قیمت و البته کیفیت می توان تلویزیون های ایرانی را در دسته بندی محبوب ترین تلویزیون ها قرار داد. البته ناگفته نماند که عوامل و فاکتور های زیادی بر روی قیمت تاثیر دارند و افزایش یا کاهش قیمت به این موارد وابسته است. در واقع نه تنها برند سازنده بر روی قیمت تاثیر دارد، بلکه مواردی مانند سایز و ابعاد تلویزیون، نوع صفحه نمایش، سیستم صوتی، کیفیت تصویر، قابلیت های جانبی و .... بر روی قیمت تلویزیون نیز تاثیر دارند.
فراموش نکنید که قیمت محبوب ترین تلویزیون های بازار با توجه به این فاکتور ها و البته خارجی یا داخلی بودن تلویزیون ها متفاوت است. نکته مهم دیگری که در این زمینه وجود دارد، این است که تلویزیون ها در برند های مختلف، قیمت های متفاوتی دارند. برای مثال تلویزیون ۳۲ اینچ ال ای دی برند سامسونگ از نظر قیمتی با تلویزیون ال جی با همین ویژگی ها متفاوت است. در واقع نوع برند نیز بر روی قیمت تاثیر بسزایی دارد. فراموش نکنید که میزان درآمد و توانایی مالی نیز در مناطق مختلف بر روی قیمت تلویزیون تاثیر دارد. برای مثال ممکن است در یک منطقه تلویزیون هایی با محدوده قیمتی ۱۰ تا ۲۰ میلیون محبوب باشند. این در حالی است که در منطقه دیگری ممکن است تلویزیون هایی در بازه قیمتی ۲۰ تا ۳۰ میلیون محبوبیت داشته باشند. 
برای مطالعه ی بیشتر :"راهنمای خرید تلویزیون"
بازه قیمتی مناسب برای خرید
در واقع نمی توان یک برند یا یک قیمت قطعی را برای محبوب ترین تلویزیون های بازار بیان کرد. در هر صورت به دلیل اینکه امروزه در بازار تلویزیون و لوازم صوتی و تصویری برند های ایرانی جایگاه ویژه ای پیدا کرده اند،‌ می توان گفت محبوب ترین تلویزیون ها به صورت میانگین در بازه قیمتی ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان قرار می گیرند. این در حالی است که برند های خارجی دارای قیمت به مراتب بالاتری هستند و محبوب ترین تلویزیون های بازار در رده بندی برند های خارجی را می توان در بازه قیمتی ۱۵ تا ۳۰ میلیون تومان قرار داد. البته همانطور که گفته شد قیمت های ذکر شده با توجه به شرایط اقتصادی و عدم ثبات در بازار ممکن است به سرعت تغییر کنند.
برند های ایرانی مانند سام، اسنوا، تی سی ال و ... توانسته اند در بازار جایگاه بالایی داشته باشند و نظرات بسیاری از مشتریان را به خود جلب کنند. البته برند های خارجی مانند سامسونگ، ال جی، سونی و ... نیز در بازار ایران جایگاه ویژه ای دارند. فراموش نکنید که توانایی مالی برای خرید تلویزیون در افراد متفاوت است و همین موضوع باعث می شود که بازه قیمتی مناسب برای محبوب ترین تلویزیون های بازار متفاوت باشد.
فراموش نکنید که قیمت تلویزیون های محبوب در بازار می توانند متفاوت باشند. در واقع بسیاری از افراد ممکن است محبوب ترین تلویزیون های بازار را صرفا از نظر قیمتی بدانند. فراموش نکنید که بسیاری از افراد برای خرید تلویزیون، قیمت برایشان مهم نیست. در واقع این افراد صرفا کیفیت را مد نظر قرار می دهند و حاضر هستند برای خرید یک تلویزیون باکیفیت و مرغوب، هر هزینه ای را پرداخت کنند. البته باید در نظر گرفت که محبوب ترین تلویزیون های بازار مسلما یک ملاک و معیار قیمتی نیز دارند. در واقع قیمت، یک پارامتر تعیین کننده است، به این منظور که به عنوان محبوب ترین تلویزیون های بازار شناخته شوند. می توان گفت که محبوب ترین تلویزیون های بازار می توانند قیمت مناسبی داشته باشند اما دارای کیفیت بالایی نیز باشند. در واقع باید گفت که محبوب ترین تلویزیون های بازار هم از نظر قیمتی و هم از نظر کیفیتی باید برتر باشند.
تلویزیون های ایرانی محبوب در بازار
اما از جمله مدل هایی که می توان گفت از محبوب ترین تلویزیون های بازار محسوب می شوند، موارد زیر هستند:
_ تلویزیون های سام از جمله مواردی هستند که توانسته اند به عنوان تلویزیون های محبوب از نظر قیمتی محسوب شوند. این تلویزیون ها با توجه به کیفیتی که دارند اما از نظر قیمتی مقرون به صرفه و اقتصادی هستند.
_ تلویزیون های ایکس ویژن نیز از جمله تلویزیون هایی هستند که از نظر قیمتی نیز مقرون به صرفه محسوب می شوند. در واقع این تلویزیون ها از جمله موارد پرفروش محسوب می شوند.
_ پارس الکترونیک از دیگر برند های ایرانی است که می توان گفت به عنوان محبوب ترین تلویزیون های بازار محسوب می شوند.
_ تلویزیون های جی پلاس از دیگر تلویزیون هایی هستند که در بازار فروش داخلی بسیار پر طرفدار هستند.
_ و ...
برای مطالعه ی بیشتر :"خرید اقساطی گوشی"
خرید تلویزیون از فروشگاه های معتبر
در نظر داشته باشید که تلویزیون های ایرانی توانسته اند از جمله محبوب ترین تلویزیون های بازار محسوب شوند. اما با توجه به نوسان نرخ ارز و افزایش روزانه آن مسلما قیمت تلویزیون های ایرانی نیز افزایش پیدا کرده است. در واقع محبوب ترین تلویزیون های بازار با توجه به نرخ دلار ممکن است جایگاه خود را از دست بدهند. البته برای افرادی که کیفیت را در اولویت خرید قرار می دهند، محبوبیت تلویزیون ها همچنان ثابت می ماند. فراموش نکنید که برای خرید یک تلویزیون مناسب از نظر قیمتی، شما باید فاکتور های مهمی را در نظر بگیرید. یکی از مهمترین عواملی که باید برای خرید محبوب ترین تلویزیون های بازار از نظر قیمتی در نظر بگیرید، خرید از فروشگاه های معتبر است.
در نتیجه باید در نظر داشته باشید که صرفا محبوب ترین تلویزیون های بازار از نظر قیمتی دارای قیمت بسیار پایینی نیستند. در واقع نسبت به قابلیت ها و آپشن هایی که یک تلویزیون با هر برندی دارد، دارای قیمت معقول و منصفانه ای است. به همین دلیل است که در بازار تلویزیون های ایرانی، قیمت ها به هم نزدیک هستند و تفاوت زیادی بین قیمت ها در مدل های مشابه وجود ندارد. البته با توجه به فاکتور های مختلف ممکن است مدل های مشابه خارجی دارای قیمت بالاتری باشند.