...

راهنمای خرید تلویزیون

راهنمای خرید تلویزیون

نوشته شده توسط: وامسی

تاریخ انتشار: 27 دی 1401

تعداد بازدید: 1199

تلویزیون یکی از اصلی ترین کالاهای منزل میباشد که میتواند مانند یک دوست خانوادگی شما باشد و اوقات فراغت خود را با آن بگذرانید. خرید تلویزیون مانند خرید سایر لوازم خانگی نیست و شما برای  خرید این محصول آن هم به صورت اقساطی  نیاز به راهنمای خرید تلویزیون دارید. چرا که شما میخواهید ساعت ها به تماشای تلویزیون بپردازید و سال ها آن را در منزل خود داشته باشید. این مقاله یک راهنمای کامل برای خرید اقساطی تلویزیون است و به شما کمک میکند تا نکات مهم به هنگام خرید تلویزیون را بدانید. با ما همراه باشید.
خرید تلویزیون سام، یکی از برندهای پرفروش در ایران
تلویزیون سام یکی از محصولات تولید داخلی میباشد. این محصول با کیفیت و امکانات بروز در بازار توزیع می شود. بنابراین بسیاری از ایرانی ها خرید تلویزیون سام را به مدل های مشابه خارجی ترجیح میدهند . این برند یکی از محبوب ترین تلویزیون های داخلی ایران میباشد.
  شرکت سام قدمت زیادی در تولید محصولات صوتی و تصویری و لوازم خانگی دارد و حتما بارها نام آن را شنیده اید. پس از محدودیت ها و اعمال تحریم‌ ها شرکت سام توانست محصولات داخلی را با استفاده از تجارب قبلی محصولات را با در نظر گرفتن تنوع مدل با کیفیت تصویر 4K، Full HD و HD تولید و به بازار عرضه نماید.
جالب است بدانید اکثر مدل های 50 اینچی تلویزیون های سام دارای تکنولوژی UHD میباشد. یعنی بیش از ۸ میلیون پیکسل دارند که تصویر را با وضوح بالاتر تر و کیفیت واقعی تر به شما نشان میدهد. این در حالی است که تلویزیون های4K، 4 میلیون پیکسل دارند.
ویژگی های تلویزیون وامسی
1. تلویزیون های سام در سه کیفیت تصویر  اچ دی / فول اچ دی و یو اچ دی و در اندازه هایی از 32 الی 65 اینچ تولید می شود.
2. در تلویزیون های سام تصاویری با عمق رنگ 10 بیت نمایش میدهد
3. در تلویزیون های سام قابلیت HDR1000 وجود دارد
4. پردازشگر UHD و ارتقا تصویر UHD Upscaling فرایند پردازش شامل 4 مرحله زیر است :
آنالیز تصویر،  کاهش نویز تصویر،  ارتقا کیفیت تصویر، افزودن جزئیات به تصویر
UHDهای سام، علاوه بر پشتیبانی از HDMI 1.4، از HDMI 2 نیز پشتیبانی نموده و تصاویری با 10 بیت عمق رنگ و سرعت 60 فریم بر ثانیه را نمایش می دهد.
6. گیرنده  دیجیتال داخلی DVB-T2  
این گیرنده امکان دریافت شبکه های دیجیتال را با کیفیتی دو چندان امواج آنالوگ دریافت می کند و همین طور می تواندEPG  و قابلیت های دیگری را در اختیار کاربران قرار دهد.
7. Time Shift
زمانی که در حال تماشای تلویزیون نیستید به صورت اتوماتیک به ضبط برنامه مورد نظر خود بپردازید و بعدا آن را تماشا کنید.
8. PVR
به شما این امکان را می دهد که به ضبط برنامه هایی که در حال تماشای آن هستید بپردازید و آنها را در حافظه ذخیره کنید.
9. HEVC
تلویزیون های سام قابلیت دریافت و نمایش فرمت H265 ارسالی از صدا و سیما را دارد.
10. سیستم صوتی DOLBY MS11 جهت بهبود صدای خروجی
این سیستم برای Decode کردن کلیه محتوای صوتی اصلی از قبیل محتوای صوتی Dolby Digital Plus و Dolby Digital و HE-AAC و کلیه رشته بیت های HE-AAC/AAC به کار می رود.
12. خروجی صدای اپتیکال
.در خروجی صدای اپتیکال، اتصال فیزیکی از طریق کابل نوری  است که سیگنال ‌های دیجیتالی صوتی را از طریق نور منتقل می‌ کند و باعث تقویت آن میشود
13. هوشمندی تلویزیون های سام
.در تلویزیون های هوشمند سام از سیستم عامل محبوب اندروید استفاده شده است
14. Smart HUB
زمانیکه که تلویزیون را روشن می نمایید با زدن دکمه home ریموت کنترل صفحه SMART HUB نمایش داده می شود. در این صفحه اپلیکیشن ها و برنامه های برگزیده نمایش داده می شود و
سرعت عملکرد و انتخاب اپلیکیشن ها افزایش می یابد.

 برای اطلاع از فروش قسطی گوشی میتوانید "خرید اقساطی " را مطالعه نمایید.
راهنمای کامل خرید تلویزیون
در این راهنمای خرید تلویزیون شما باید چند نکته مهم را مد نظر قرار دهید؛
نکته اول در راهنمای خرید تلویزیون، خرید از یک برند قابل اعتماد است. همانطور که در بالا اشاره شد برند سام یکی از شرکت های داخلی است که استانداردهای لازم را برای تولید محصولات دارد و شما میتوانید با خرید تلویزیون سام یک تجربه خوب و عالی را بدست آورید.
نکته دوم در مورد اینچ تلویزیون ( سایز ) می باشد که تلویزیون معمولاً هرچه اینچ تلویزیون بالاتر باشد زاویه دید بهتری به شما میدهد و تماشای فیلم و سریال در آن بسیار لذت بخش میباشد.
نکته سوم در راهنمای خرید اقساطی تلویزیون، وضوح تصویر است. هرچه که تعداد پیکسل های یک تلویزیون بیشتر باشد، تصاویر با وضوح بیشتر و واقعی تر خواهد بود. به همین ترتیب می توانید با تلویزیون های 4K سام از دیدن فیلم ها لذت ببرید.
شما می توانید با در نظر گرفتن بودجه از تنوع مدل با کیفیت های UHD  و HD سام با امکانات ویژه بهره مند شوید که در ادامه به امکانات و مزایای تلویزیون های سام می پردازیم
خرید اقساطی تلویزیون از وامسی
وامسی در زمینه فروش اقساطی انواع لوازم خانگی، خرید اقساطی تلویزیون، موبایل و لوازم صوتی تصویری فعالیت می کند . شما میتوانید تا سقف ۵۰ میلیون تومان بدون ضامن و بدون پیش پرداخت از شرایط جشنواره زمستانه وامسی بهره مند شوید و تلویزیون یا کالای مورد نظر خود را اقساطی خرید کنید.
جهت اطلاعات بیشتر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید یا با شماره 02191304430 تماس بگیرید.