...

خرید اقساطی گوشی

خرید اقساطی گوشی

نوشته شده توسط: وامسی

تاریخ انتشار: 29 دی 1401

تعداد بازدید: 5235

خرید اقساطی موبایل امروزه به یکی از روش های تهیه گوشی همراه تبدیل شده است که افراد بسیاری از آن استقبال می کنند. فروشگاه های بسیاری مطابق با مقررات و قوانین خاص خود این امکان را برای مشتریان خود فراهم می کنند. البته باید در نظر داشت که بسیاری از فروشگاه ها قیمت فروش اقساطی را بیشتر از قیمت نقد به مشتری اعلام می کنند. در واقع اقساط محصولی که تهیه می کنید با توجه به اینکه قیمت گوشی همراه به چه صورت است، متغیر می باشد. برخی از فروشگاه ها برای قیمت های مختلف تعداد اقساط متفاوتی در نظر می گیرند. در واقع با توجه به اینکه هر چه قیمت گوشی بالاتر باشد، تعداد اقساط بالاتری نیز برای آن در نظر می گیرند. فراموش نکنید که برای خرید اقساطی شما می توانید با توجه به شرایطی که دارید به فروشگاه های مختلفی مراجعه کنید. در ادامه با شرایط وامسی جهت تسهیل و تسریع در خرید اقساطی با شما همراه هستیم.
شرایط اقساطی در وامسی
وامسی از جمله پلتفرم های فروش اقساطی کالا می باشد که با توجه به شرایط و خوش حسابی شما در سیستم بانکی به شما اعتبار خرید اقساطی کالا از جمله موبایل را می هد. شما میتوانید در نهایت سرعت، ظرف مدت سی دقیقه به صورت آنلاین ثبت نام، اعتبار سنجی و بسته به مدل گوشی مورد نظر فروشگاه مورد نظر را انتخاب و جهت تکمیل فرآیند خرید به یکی از فروشگاه ها مراجعه فرمایید. البته باید عنوان داشت مراحل فوق با حضور در فروشگاه منتخب وامسی اجرا می شود. برای اطلاعات بیشتر از شرایط و میزان اقساط میتوانید از ماشین حسابی که در صفحه ی اصلی قرار دارد استفاده نمایید و مبلغ سود و میزان بازپرداخت "خرید اقساطی" خود را محاسبه کنید.
مراحل ثبت نام برای خرید اقساطی موبایل
  • قدم اول
در قسمت کاربری سایت ثبت نام سپس نسبت به تکمیل مشخصات درخواستی اقدام فرمایید.
  • قدم دوم
پس از ثبت نام درمرحله ی بعد شما میتوانید نسبت اعتبار سنجی را به صورت رایگان و آنلاین انجام دهید. در واقع اعتبار سنجی مشخص خواهد کرد که شما می توانید به صورت اقساطی خرید انجام دهید یا خیر، باید اشاره کرد اعتبار سنجی میزان سقف استفاده ی شما را نیز از وامسی مشخص میکند. که در حال حاضر سقف اعتبار برای یک کاربر خوش حساب، 50 میلیون تومان می باشد، که در نهایت شما میتوانید از آن برای خرید اقساطی موبایل استفاده نمایید.
  • قدم سوم
در این مرحله شما میتوانید متناسب با کالای مورد نیاز فروشگاه مورد نظر را انتخاب کرده و با توجه به مشخصات مندرج در سایت نسبت به موجودی کالا اطلاعات لازم را بدست آورید.
برای مطالعه ی بیشتر در حوزه ی خرید و فروش کالا به شما پیشنهاد میکنیم، مطلب "راهنمای خرید تلویزیون" را نیز مشاهده کنید.
شرایط اختصاصی برای خرید اقساطی موبایل
علاوه بر مواردی که برای خرید اقساطی موبایل در بالا ذکر شد، شما باید شرایط اختصاصی دیگری را دارا باشید تا بتوانید خرید خود را از فروشگاه های مربوطه انجام دهید. در نظر داشته باشید که شما می توانید خرید خود را از استان های سراسر ایران انجام دهید چرا که وامسی در سراسر کشور فروشگاه فعال دارد. شرایط تکمیلی برای دریافت اعتبار موارد ذیل میباشد :
  • برای وام خرید اقساطی موبایل سن فرد متقاضی حداقل 20 سال و حداکثر 70 ساب می باشد.
  • داشتن شناسنامه و کارت ملی جدید نیز از دیگر الزاماتی است که فرد باید دارا باشد.
  • دسته چک صیادی جدید(بنفش رنگ) نیز از دیگر مواردی است که شخص متقاضی باید همراه خود داشته باشد.
  • خط تلفن همراه باید به نام شخص متقاضی باشد.
  • آدرس محل سکونت همراه با کد پستی و شماره تلفن ثابت نیز از دیگر ضروریاتی است که فرد متقاضی باید دارا باشد.
  • خرید باید با فاکتور صادر شده از طرف فروشگاه انجام شود.
خرید موبایل به صورت اقساطی در واقع یکی از بهترین فرصت هایی است که بسیاری از فروشگاه ها آن را برای مشتریان خود فراهم می کنند. اما در نظر داشته باشید که شما باید خرید خود را چه به صورت نقد و چه به صورت اقساط از یک فروشگاه معتبر و مطمئن انجام دهید که وامسی در این زمینه فروشگاه های معتبر را به شما معرفی خواهد کرد.
جشنواره های فروش گوشی
با دارا بودن شرایط اختصاصی و فراهم نمودن مدارک مورد نیاز برای خرید اقساطی موبایل شما می توانید به خرید گوشی مورد نظر خود اقدام نمایید. در نظر داشته باشید که برخی از فروشگاه ها و سایت های فروشگاهی در مناسبت های مختلف جشنواره هایی برای مشتریان خود در نظر می گیرند. با این حال شما می توانید چه به صورت نقد و چه به صورت اقساط از این شرایط استفاده نمایید. این جشنواره ها اصولا برای خریداران گوشی به عنوان یک فرصت استثنایی محسوب می شوند. البته این موضوع را باید در نظر داشت که شرایط برای خرید اقساطی و نقدی ممکن است متفاوت باشد. در نتیجه باید به شرایط جشنواره در این مورد نیز توجه کنید. فراموش نکنید که یک جشنواره ممکن است در فصول مختلف سال یا مناسبت های متفاوت برگزار شود. پیشنهاد میگردد با توجه به جشنواره های وامسی حتما سایت وامسی را یکی از الویت های خود قرار دهید.