...

رده بندی بهترین تلویزیون های دنیا

رده بندی بهترین تلویزیون های دنیا

نوشته شده توسط: وامسی

تاریخ انتشار: 16 بهمن 1401

تعداد بازدید: 665

تلویزیون را اگر در دنیای امروزی یکی از مهمترین وسیله های هر خانه محسوب کنیم، اغراق نکرده ایم. اما مسلما هر فردی برای خرید به دنبال بهترین تلویزیون است که بتواند چندین سال از آن استفاده نماید. برند های مختلفی در سراسر دنیا و در داخل کشور نیز تلویزیون ها را در مدل های متنوعی طراحی و تولید می کنند. شاید رده بندی بهترین تلویزیون ها در سراسر دنیا به صورت صد درصدی امری دشوار باشد. اما با توجه به اولویت های افراد، می توان به صورت نسبی مدل های متنوعی از برند های مختلف را به عنوان بهترین تلویزیون معرفی کرد. برند های مطرحی در سراسر دنیا مانند ال جی، سامسونگ، شیائومی و ... مدل های به روز و جدیدی از این محصول طراحی و تولید کرده اند. از طرفی برند های ایرانی نیز محصولات با کیفیتی به بازار مشتریان عرضه کرده اند. از جمله این برند ها می توان به سام، اسنوا، ایکس ویژن، تی سی ال و ... اشاره کرد.
برای خرید یک تلویزیون مناسب سلیقه ی خود، میتوانید از مقاله ی "راهنمای خرید تلویزیون "استفاده نمایید.
با توجه به اینکه شما قصد خرید تلویزیون را دارید و مسلما به دنبال بهترین تلویزیون هستید، ابتدا باید انتخاب کنید که به دنبال یک برند ایرانی هستید یا برند خارجی. برای مثال اگر شما قصد خرید تلویزیون های خارجی را دارید و از آن دسته افرادی هستید که می خواهید تلویزیون، اتصال به شبکه اینترنتی قوی داشته باشد و به هوشمند بودن تلویزیون اهمیت می دهید، بهترین انتخاب برای شما را می توان به ترتیب ال جی، سامسونگ و در آخر سونی معرفی کرد. اما این نکته را نیز باید خاطر نشان کرد که محصولات داخلی نیز در این زمینه با برند های خارجی رقابت می کنند و در بازار دارای جایگاه ویژه ای هستند. برای مثال تلویزیون های ایرانی سام دارای سیستم عامل اندروید هستند و به راحتی قابلیت اتصال به شبکه های اینترنتی را دارند. در نتیجه از این نظر این برند را می توان در دسته بندی بهترین تلویزیون های ایرانی قرار داد. 
دوام و طول عمر تلویزیون
اما اگر شما از آن دسته افرادی هستید که رده بندی بهترین تلویزیون را در این نکته می بینید که دارای کیفیت ساخت و همچنین دوام و ماندگاری بالایی باشد، می توان سونی را در صدر این جدول قرار داد. طبق رده بندی های جهانی، تلویزیون های سونی هنوز هم پس از سالیان سال عرضه به بازار با این ویژگی شناخته می شوند. در واقع تلویزیون های سونی دارای طول عمر بالایی هستند و می توانند برای مدت زمانی طولانی مورد استفاده قرار بگیرند. با وجود اینکه در بازار تلویزیون ایران، برند های خارجی مانند سامسونگ و ال جی طرفداران بیشتری دارند اما هنوز هم سونی با این ویژگی توانسته است در بازار، فروش بالایی داشته باشد. در واقع مشتریانی که برند سونی را به عنوان بهترین تلویزیون انتخاب می کنند این پارامتر را یکی از دلایل اصلی برای انتخاب این تلویزیون عنوان می نمایند. در واقع می توان گفت طول عمر و ماندگاری بالا یکی از مهمترین پارامتر ها برای خرید بهترین تلویزیون است. 
کیفیت صدای تلویزیون برای شما مهم است یا تصویر؟
بسیاری از افراد در مورد کیفیت صدا و تصویر تلویزیون حساسیت ویژه ای دارند. این افراد بهترین تلویزیون را دستگاهی می دانند که دارای کیفیت صدا و تصویر بالایی باشند. در واقع در میان برند های خارجی ال جی، سامسونگ و سونی با هم رقابت نزدیکی دارند. اگر به دنبال یک تلویزیون با کیفیت صدای عالی هستید و این موضوع حتی از تصویر هم برای شما مهمتر است، تلویزیون های برند ال جی پیشنهاد مناسبی برای شما هستند. در واقع بهترین تلویزیون از نظر کیفیت صدا و صوت را می توان در مدل های مختلف برند ال جی جستجو کرد. ال جی امروزه در بازار ایران توانسته است فروش خوبی را داشته باشد. در رده های بعدی، سامسونگ و ال جی و همچنین هایسنس نیز می توانند گزینه های مناسبی باشند. اگر شما بهترین تلویزیون را در کیفیت تصویر آن می دانید باید به دنبال محصولات برند سونی بروید. کیفیت تصویر مسلما نکته بسیار مهمی برای خرید این وسیله است.
برای دیدن پرفروش ترین تلویزین ها میتوانید روی لینک کلیک فرمایید.
در بازار ایران برند های خارجی محدودی از تلویزیون ها وجود دارند که شما با جستجو در برخی از فروشگاه ها سریعا با آن ها آشنا خواهید شد. اما یکی از نکات مهمی که بسیاری از افراد در هنگام خرید در نظر می گیرند، قیمت آن است. در واقع تلویزیون هایی که از کشور های خارجی وارد می شوند، با یک مدل و ویژگی های یکسان، قیمت های نسبتا نزدیکی به هم دارند. اما در هر صورت در میان همین برند ها نیز تفاوت قیمت وجود دارد و همین موضوع برای بسیاری از افراد مهم است. اما از نظر قیمتی می توان گفت در بازار عرضه این محصول، تلویزیون های برند ال جی نسبتا قیمت بالاتری دارند. این در حالی است که برند هایسنس و سامسونگ در رده های بعدی قرار می گیرند و البته سونی بعد از این برند ها قرار دارد. اما اگر شما از آن دسته افرادی هستید که قیمت برای شما اهمیت زیادی ندارد، شاخص های دیگر را در برند های مختلف بررسی کنید.
نتیجه گیری
اما معیار های دیگری برای انتخاب بهترین تلویزیون نیز وجود دارد که شما باید به آن ها دقت کنید. برای مثال اگر شما به دنبال یک تلویزیون هستید که از نظر امکانات و قابلیت ها در صدر قرار داشته باشید، محصولات برند نوظهور شیائومی نیز می توانند پیشنهاد مناسبی باشند. البته در این مورد نیز سونی و ال جی در اولویت هستند..
اما نکته مهمی که شما باید برای انتخاب بهترین تلویزیون در نظر بگیرید این است که شما باید تلویزیون های یک رده را با هم مقایسه کنید. برای مثال اگر قصد مقایسه تلویزیون های برند سامسونگ و سونی را دارید باید دو مدل را از یک سری انتخاب کنید. در این صورت شما می توانید یک نتیجه صحیح و منطقی بگیرید. برای مثال شما می توانید تلویزیون ها را با ویژگی های مشابه انتخاب و مقایسه کنید. در این صورت شما به یک نتیجه درست خواهید رسید و خریدی مطمئن انجام می دهید. اما در انتها پیشنهاد می کنیم که خود را به این چالش و درگیری فکری دچار نکنید که بهترین تلویزیون کدام است. در واقع با جرات باید گفت بهترین تلویزیون از همه نظر وجود ندارد. برند ها در موارد و پارامتر های مختلف از هم پیشی گرفته اند. در نتیجه شما باید اولویت و نیاز های خود را در نظر بگیرید و بهترین تلویزیون را انتخاب کنید.