...

پرفروش ترین تلویزیون 55 اینچ ایرانی

پرفروش ترین تلویزیون 55 اینچ ایرانی

نوشته شده توسط: وامسی

تاریخ انتشار: 1 بهمن 1401

تعداد بازدید: 1094

تلویزیون 55 اینچ را می توان کماکان یکی از پرفروش ترین تلویزیون در بازار رقابتی در ایران محسوب کرد. با وجود اینکه نسل های جدید مانند؛ تلویزیون های اینچ 65 و 75 نیز به بازار وارد شده اند اما هنوز نتوانسته اند به اندازه سری 55 اینچ پرفروش باشند. در این میان برند های ایرانی نیز برای تولید انواع تلویزیون ها مطابق با تکنولوژی روز دنیا حرفی برای گفتن در این زمینه دارند. اما تلویزیون ها با توجه به اینکه امروزه یکی از کالاهای اصلی در بسیاری از منازل و حتی محیط های کسب و کار محسوب می شوند دارای مدل های مختلف می باشند. برای مثال از نظر کیفیت نمایش تلویزیون های سری QLED و LED طرفداران بسیاری دارند. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که ترجیح می دهید در نور کم و یا حتی محیط های بدون نور تلویزیون تماشا کنید
پیشنهاد می کنیم از تلویزیون های برند سام استفاده کنید.
تلویزیون های 55 اینچ ایرانی
باید گفت انتخاب تلویزیون یک امر کاملا سلیقه ای است که بسیاری از افراد با توجه به موقعیت های خود آن را انتخاب می کنند. البته اندازه و ابعاد محیطی نیز که می خواهید از تلویزیون استفاده کنید بسیار مهم است. همانطور که اشاره شد تلویزیون 55 اینچ یکی از سری های پرفروش برند های متفاوت در بازار می باشد که بسیار مورد توجه قرار گرفته است. اما در این میان برخی از برند های ایرانی بسیار موفق تر از سایر رقبا در فروش این محصول عمل کرده اند. در واقع هر کدام از برند ها برای تولید محصولات خود شاخص ها و معیار هایی را در نظر می گیرند که مشتریان با توجه به این موارد می توانند یک خرید مناسب داشته باشند. از میان برند های موجود برند سام به لحاظ کیفیت و تکنولوژی حرفی برای گفتن دارد، بنابراین پیشنهاد میکنیم بررسی آن را در لیست خود قرار
دهید.
برای خرید تلویزیون میتوانید از مطلب "راهنمای خرید تلویزیون" نیز استفاده نمایید.
سام؛ برندی ایرانی
سام یکی از برند های ایرانی در زمینه طراحی و تولید تلویزیون است که محصولات خود را در مدل های متنوعی به بازار مشتریان عرضه می کند. در نظر داشته باشید که تلویزیون های سام از سایز 32 تا 65 اینچ تولید و به بازار ارائه می شوند. کیفیت تصویر در این تلویزیون به صورت HD، FULL HD و  UHD است. تلویزیون های سام تصاویر را با عمق رنگ 10 بیت نمایش می دهند. قابلیت HDR1000 یکی از مزیت های تلویزیون های برند سام است. پردازشگر  UHD و ارتقا تصویر UHD Upscaling  در تلویزیون سام فرآیند پردازش چهار مرحله ای را به شرح زیر انجام می دهد:
  • آنالیز تصویر
  • کاهش نویز تصویر
  • ارتقا کیفیت تصویر
  • نمایش جزئیات تصویر
مشخصات کلی تلویزیون 55 اینچ سام
UHDهای تلویزیون های سام، علاوه بر پشتیبانی از HDMI 1.4، از HDMI 2 نیز پشتیبانی می کنند. از طرفی این تلویزیون ها تصاویری با 10 بیت عمق رنگ و سرعت 60 فریم بر ثانیه را نمایش می دهند. تلویزیون های برند سام را می توانید از طریق وای فای و کابل LAN به اینترنت متصل نمایید. از طرفی شما می توانید از طریق وای فای و بلوتوث اشتراک گذاری تصاویر، موزیک و ویدئو را انجام دهید.
سایر ویژگی های تلویزیون 55 اینچ
  • از ویژگی مهم تلویزیون های سام میتوان به سیستم عامل اندروید آن در مدل های هوشمند اشاره کرد.
  • تلویزیون سام دارای گیرنده دیجیتال داخلی DVB-T2 است که همین قابلیت باعث می شود شبکه های دیجیتال با کیفیتی عالی از امواج آنالوگ دریافت شوند. از طرفی همین گیرنده می تواند قابلیت های دیگری را نیز در اختیار کاربر قرار دهد.
  • با توجه به دغدغه ها ومشغله های روزمره تلویزیون های سام ای نوی
  • یکی دیگر از قابلیت های تلویزیون 55 اینچ برند سام این ویژگی را دارا هستند که برنامه ها را به صورت اتوماتیک ضبط کنند. این قابلیت در تلویزیون های سام به نام Time Shift شناخته می شود.
  • همچنین زمانی که در حال تماشای برنامه ی مورد علاقه خود هستید و تمایل دارید مجدد آن را تماشا کنید، می توانید با استفاده از ویژگی PVR آن برنامه را ضبط کنید.
  • تلویزیون را می توانید به مانیتور تبدیل کنید. اگر کارت گرافیکی لپ تاپ و یا رایانه شما دارای خروجی اچ دی ام آی باشد، شما می توانید آن را به راحتی به تلویزیون متصل کنید. تغییر کاربری از تلویزیون به مانیتور با این اتصال انجام می شود.
  • سیستم صوتی در تلویزیون های سام به صورتی است که صدای خروجی را بهبود می بخشد. در واقع این تلویزیون ها دارای سیستم صوتی DOLBY MS11 هستند که برای Decode کردن تمامی محتوا های صوتی کاربرد دارد.
همچنین برای خرید اقساطی موبایل، میتوانید از "خرید اقساطی گوشی" راهنمایی بگیرید.
تلویزیون های برند ایرانی
اما علاوه بر توضیحاتی که در مورد تلویزیون 55 اینچ سام به عنوان یکی از پرفروش ترین تلویزیون های بازار رقابتی در ایران داده شد، برند های دیگری نیز این مدل را طراحی و تولید ، به بازار مشتریان عرضه می کنند. در واقع از برند های ایرانی تولید کننده تلویزیون 55 اینچ می توان موارد زیر را نام برد:
  • اسنوا: یکی از برند های محبوب ایرانی است که تولید بسیاری از لوازم خانگی را انجام می دهد. یکی از این محصولات تلویزیون 55 اینچ است که در بازار رقابتی، نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب کرده است. این مدل تلویزیون دارای قابلیت های بسیاری است که می توان به سه ورودی HDMI و همچنین دو درگاه USB اشاره کرد. این تلویزیون دارای گیرنده دیجیتال است و شما به راحتی می توانید تمامی شبکه های تلویزیونی را دریافت و تماشا کنید.
  • تی سی ال: یکی از قابلیت های مهم تلویزیون های تی سی ال این است که دامنه های رنگ بیشتری را نمایش می دهند. از طرفی این تلویزیون مجهز به فناوری HDR10 است. تلویزیون 55 اینچ برند تی سی ال دارای درگاه های USB و همچنین HDMI است.
  • ایکس ویژن: از دیگر برند های ایرانی در تولید تلویزیون های 55 است که در بازار توانسته است نظر مشتریان را به خود جلب کند. پردازنده نسبتا خوب این مدل تلویزیون یکی از ویژگی های مثبت آن می باشد. این تلویزیون 55 اینچ ساخت برند ایرانی ایکس ویژن دارای کیفیت تصویر اولترا اچ دی است.
   وامسی یکی از سایت های معتبر فروشگاهی است که شما می توانید خرید تلویزیون را در آن انجام دهید. از طرفی این سایت قابلیت خرید اقساطی تلویزیون سام را برای مشتریان خود نیز در نظر گرفته است.