...

معرفی بهترین برند های لوازم خانگی و آشپزخانه

معرفی بهترین برند های لوازم خانگی و آشپزخانه

نوشته شده توسط: وامسی

تاریخ انتشار: 1 شهریور 1402

تعداد بازدید: 396

بهترین برند های لوازم خانگی و آشپزخانه کدام هستند ؟
اگر تازه ازدواج کرده‌اید می‌خواهید لوازم آشپزخانه خود را بخرید و یا بعد از سال‌ها زندگی می‌خواهید لوازم آشپزخانه خود را عوض کنید قبل از هر کاری بهتر است بهترین آنان را بشناسید و بعد خریداری کنید. ما در این مقاله به معرفی بهترین برندهای لوازم آشپزخانه می‌پردازیم.  بعضی‌ها فکر می‌کنن که لوازم برقی خوب در برند هایی مانند LG ،SAMSUNG خلاصه می‌شوند، اما اینطور نیست برندهای بسیار مختلفی در سطح جهان در این حوزه فعالیت می‌کنند در ادامه ما به معرفی برترین برندهای لوازم خانگی که شما می توانید در ایران به راحتی تهیه کنید می‌پردازیم.
لوازم آشپرخانه MIELE (میله)
این شرکت آلمانی با ۱۵۰ سال تجربه کاری می‌تواند خود را یکی از بهترین تولید کننده‌های لوازم برقی نام ببرد. MIELE برندی با استانداردهای بالای جهانی است که اگر در آشپزخانه شما قرار بگیرد، شاید بتوان آن آشپزخانه را از مدرن ترین آشپز خانه ها نام برد. از از ویژگی‌های مهم این برند می توان به دوام و ماندگاری محصولات اشاره کرد که در این زمان می تواند مهم‌ترین نکته باشد.
شرکت BOSCH  (بوش)
این شرکت یک شرکت آلمانی است که جز بهترین برنده لوازم خانگی ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳  انتخاب شد جالب است بدانید که اولین محصول این شرکت برف با کن بوده است.
شاید محصولات آن کمی گران باشد اما از نظر ضمانت کالا بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. نکته حائز اهمیتی که می‌توان به آن اشاره کرد این است که جنس محصولات بوش از فولاد ضد زنگ می‌باشد و در طولانی مدت کیفیت کار پایین نمی‌آید . از بهترین محصولاتی که می توانید از این برند خریداری کنید، لباس شویی و ظرف شویی آن است که به اصطلاح مرگ ندارند. شما با خرید حتی یکی از محصولات آن میتوانید به بهترین تکنولوژی دنیا دست پیدا کنید مثلا ماشین ظرفشویی های سری ۵۰۰ بوش، دارای قابلیت هوشمندی هستند که به طور خودکار پس از اتمام چرخه شستشو درب را باز می کنند تا رطوبت خارج شود و ظروف شما درخشان و خشک بیرون بیایند.
لوازم خانگی  TEFAL (تفال)
شرکت تفال یک شرکت فرانسوی است که در سال ۱۹۵۶ تاسیس شد آنان به جای تولید وسایل بزرگ برقی لوازم برقی کوچک و لوازم آشپزی پرداخت. سال‌هاست که ما ایرانی‌ها از اتو های تفال استفاده می‌کنیم و بسیار راضی هستیم و تاکنون هیچ برندی نتوانسته است پلوپز ها و اتو های آن را شکست دهد.
برند لوازم خانگی FELLER (فلر)
فلر یک شرکت آلمانی است که در سال ۱۹۹۴ تاسیس شد و به تولید لوازم برقی کوچک مانند مایکروویو، چای ساز، ساندویچ ساز، قهوه ساز و... پرداخت. قیمت این محصول و کیفیت آن بسیار مناسب است و اگر قصد خرید لوازم آشپزخانه را دارید ولی بودجه محدودی دارید می توانید با خیال راحت از این برند خرید کنید. اگر شما قهوه خور هستید میتوانید قهوه ساز فیلر را با قیمت کم و کارایی بالا خریداری کنید.
برند LG  (ال جی)
شرکت ال جی را می توان یک شرکت چند ملیتی نام برد. همه شما حتماً محصولات ال جی را دیده‌اید، یک دهه است که ال جی جز بزرگترین تولید کننده های لوازم خانگی مطرح شده است. از محصولات پر فروش آن می توان یخچال، ماشین لباس شویی و ماشین ظرف شویی را نام برد. این برند تقریبا همه رنج قیمت دارد و شما می توانید از فروشگاه های معتبر به صورت نقدی و یا اقساطی به خرید لوازم خانگی بپردازید. محبوبیت این برند به خاطر ویژگی های منحصر به فردی است که برای اولین بار در محصولات خود ارائه میدهد که باعث میشود کار های روز مره را به راحتی انجام دهید مثلاً می توانید ماشین لباس شویی را دو بار همزمان روشن کنید و لباس بشویید، شاید این مسئله قیمت را کمی افزایش دهد ولی راحتی را به زندگی شما می آورد.
شرکت SAMSUNG (سامسونگ)
شرکت سامسونگ به عنوان بهترین برند لوازم خانگی در سال ۲۰۲۳ شناخته شد. آنان در زمینه تولید یخچال، ماشین ظرفشویی، ماشین لباس شویی، جارو برقی و... فعالیت میکنند و یکی از رقبای جدی شرکت ال جی است. سامسونگ با ویژگی‌های هوشمندسازی وسایل، صفحه نمایش لمسی، کنترل از راه دور از طریق موبایل توانست توجه بسیاری را به خود جلب کند.
از کجا لوازم خانگی را بخریم ؟
امروزه که نوسانات بسیار قیمتی در بازار وجود دارد نمی‌توان برنامه‌ریزی طولانی مدتی برای خرید لوازم برقی آشپزخانه داشته باشیم. بهترین راه خرید لوازم خانگی اقساطی است ، البته باید توجه داشته باشیم که از هر فروشگاهی که فروش قسطی دارد نباید خرید کنیم ابتدا فروشگاهی معتبر پیدا کنید و بعد با اطمینان خرید کنید ، به سایت ما بیایید تا وامسی این فروشگاه ها را به شما معرفی کند.