...

شرایط فروش اقساطی شرکت اپل

شرایط فروش اقساطی شرکت اپل

نوشته شده توسط: وامسی

تاریخ انتشار: 30 مرداد 1402

تعداد بازدید: 767

شرایط فروش اقساطی شرکت اپل
شرایط فروش اقساطی شرکت اپل چیست؟ این روز ها در سرتا سر دنیا خرید و فروش اقساطی صورت میگیرد. شاید جالب باشد که بدانیم شرکت های بزرگی مانند اپل و... نیز فروش اقساطی دارند و مردم میتوانند با شرایطی آن شرکت برایشان در نظر گرفته است کالای مورد نظر خود را تهیه کنند و در اقساط متوالی پرداخت کنند. شرکت های آمریکایی تلفن همراه یا موبایل، در صورت عقد قرارداد یک ساله یا دو ساله معمولا گوشی را خیلی ارزان به شما خواهند داد ولی در صورت فسخ قرارداد از طرف شما، خسارتی دریافت میکنند. در این مقاله می خواهیم به بررسی فروش اقساطی در شرکت اپل بپردازیم.
شرکت اپل اقساط آیفون را تحت شرایط و ضوابط خاصی ارائه می‌دهد که شما باید در هنگام ثبت نام با آنان موافقت کنید .
اقساط آیفون
مشتریان واجد شرایط می توانند تحت وام اقساطی ماهانه یک آیفون خریداری کنند. شما باید برای خرید قسطی آیفون درخواست دهید و وام ۲۴ ماهه را دریافت کنید. شما می توانید ازشریک بانکی اپل، Citizens Bank  که به عنوان بانک، تجارت می کند، وام اقساطی دریافت کنید.
کارت اعتباری
 برای ثبت نام در اقساط آیفون، به کارت اعتباری شخصی، شرکتی/ تجاری معتبر و واجد شرایط صادر شده توسط ایالات متحده نیاز دارید که برای درج در اقساط آیفون تعیین شده است. باید توجه داشته باشید که کارت نقدی و پیش پرداخت پذیرفته نمی شود. استفاده شما از کارت اعتباری تابع شرایط و ضوابط مندرج در قرارداد شما است.
پرداخت قسط اول
 اولین پرداخت اقساط شما تحت وام اقساطی در کارت اعتباری شما در زمان خرید مجاز خواهد بود و ظرف سه روز پردازش می شود.
مالیات ها و هزینه ها
 تمام مالیات ها و هزینه های مربوط به خرید آیفون در اولین پرداخت قسط شما لحاظ می شود.
پرداخت های اقساطی بعدی
 پس از پرداخت قسط اول، طبق شرایط وام اقساطی، کارت اعتباری شما به صورت خودکار به صورت ماهانه توسط بانک شارژ می شود و می توانید آن را به شرکت اپل پرداخت کنید.
هشدار تقلب اعتباری
 اگر در اعتبار خود هشدار کلاهبرداری داده اید، قبل از ثبت نام در اقساط آیفون، هویت شما باید توسط بانک تأیید شود.
شرایط ثبت نام
  • اقساط آیفون فقط برای مشتریان نهایی واجد شرایط در دسترس است.
  • برای ثبت نام در اقساط آیفون، باید حداقل 18 سال سن داشته باشید (یا سن بلوغ قانونی در حوزه قضایی محل اقامت خود).
  • اقساط آیفون را نمی توان با هیچ تبلیغ، تخفیف، یا پیشنهاد دیگری ترکیب کرد، مگر اینکه به طور خاص در شرایط و ضوابط پیشنهادها پیش بینی شده باشد.
  • با ثبت‌نام در اقساط آیفون، متوجه می‌شوید و موافقت می‌کنید که ممکن است لازم باشد اپل، شرکت‌های تابعه و نمایندگان آن، و بانک، برخی از اطلاعات شخصی شما مانند نام، آدرس پستی شما را جمع‌آوری، پردازش، انتقال، نگهداری و استفاده کنند.با توجه به این اطلاعات ممکن است متن‌ها، ایمیل‌ها یا سایر ارتباطات دوره‌ای مربوط به اقساط iPhone را از اپل دریافت کنید، مانند اعلان‌هایی در مورد انقضای حساب خود و تغییرات در شرایط و ضوابط اقساط iPhone. همچنین ممکن است درخواست هایی برای شرکت در نظرسنجی های مربوط به اقساط آیفون دریافت کنید. همیشه اپل با اطلاعات شما مطابق با خط‌مشی رازداری Apple که در www.apple.com/privacy موجود است رفتار می‌کند. هر گونه اطلاعات جمع آوری شده توسط بانک مشمول سیاست حفظ حریم خصوصی مربوطه آن خواهد بود.
  • شما باید کپی هایی از این شرایط و ضوابط و هر رسید فروش یا سایر مطالب مرتبط با خرید آیفون و اقساط وام را برای سوابق خود نگه دارید. اپل این حق را برای خود محفوظ می‌دارد که هر زمان که بخواهید، هر بخشی از این شرایط و ضوابط را جایگزین، تغییر، لغو یا اضافه کند، از جمله پایان دادن به اقساط آیفون. برای اطلاع از آخرین شرایط و ضوابط، به https://www.apple.com/legal/sales-support/iphoneinstallments_us/ مراجعه کنید. در صورتی که اقساط آیفون خاتمه یابد، همچنان مسئول باقی مانده های باقی مانده تحت شرایط وام اقساطی خود در بانک خواهید بود.
منبع (https://www.apple.com/uk/legal/sales-support/iphoneinstallments_us/)
کلام آخر
این شرایط و ضوابطی بود که شرکت اپل برای خرید قسطی کالا اعلام کرده است. در اکثر کشور ها فروش اقساطی کالا بسیار رواج پیدا کرده است و باتوجه به قوانین آن کشور، شرایط خاص و مدارکی برای خرید و فروش اقساطی وجود دارد. حالا اگر شما در ایران هستید و دوست دارید که گوشی آیفون داشته باشید اما قیمت آن برای شما زیاد است و توان خرید نقدی آن را ندارید میتوانید از وامسی کمک بگیرید. وامسی فروشگاه های معتبر زیادی را به شما معرفی میکند و رابط خوبی میان شما و آنان میشود تا با خیال راحت از خرید خود لذت ببرید.