...

بهترین مراکز برای خرید جهیزیه کجاست؟

بهترین مراکز برای خرید جهیزیه کجاست؟

نوشته شده توسط: وامسی

تاریخ انتشار: 21 مرداد 1402

تعداد بازدید: 216

بهترین مراکز برای خرید جهیزیه کجاست؟ این سوالیست که تمامی خانواده‌هارا در زمان عروسی درگیر خود کرده است؟
مهمترین و پرخرج‌ ترین بخش از عروسی، تهیه جهیزیه عروس خانم هست که هر خانواده سعی دارد بهترین و با کیفیت‌ ترین وسایل خانه را برای فرزند خود تهیه کند؛ البته آنان سعی دارند این وسایل را با مناسب‌ترین قیمت خریداری کنند . جهیزیه از بخش های مختلفی تشکیل می‌شود که می‌توان به وسایل برقی، ظروف آشپزخانه، سرویس چوب وسرویس پلاستیک اشاره کرد.
این روزها خرید کردن از فضای مجازی مانند سایت‌های مختلف اینستاگرام بسیار رونق پیدا کرده است ولی بعضی وقت‌ها نیاز است که وسایل مختلف را که مدنظر ما است از نزدیک ببینیم و بعد خریداری کنیم برای همین خوب است که مراکز مختلف خرید جهیزیه را بشناسیم و همچنین با افزایش قیمت‌ها برای خرید وسایل مورد نیاز با قیمت‌های مناسب، باید بازارهای مختلف را مورد بررسی قرار داد.
به همین منظور، در این مقاله سعی ما بر این است که بهترین مراکز خرید جهیزیه در تهران را به شما معرفی کنیم تا خیال شما از این بابت راحت شود .
 
بورس لوازم برقی
ابتدا به بررسی بازارهای بورس لوازم برقی آشپزخانه که از مهم‌ترین بخش جهیزیه هست می‌پردازیم:
1.خیابان جمهوری
که می توان در آنجا لوازم برقی با کیفیت و معتبر تهیه کرد.
۲. خیابان شریعتی
خیابان شریعتی هم از بازارهای معروف برای خرید لوازم برقی است فروشگاه‌ها و پاساژه‌های مختلفی دارد
3.بازار امین حضور
بازار امین حضور در تهران که از معروف‌ترین‌ های مراکز لوازم برقی است. شما می‌توان در آن بهترین لوازم آشپزخانه و الکترونیکی باکیفیت همراه با گارانتی را تهیه کنید.
۴. شهر لوازم خانگی
شهر لوازم خانگی  که به تازگی مرکز بزرگ و مناسبی برای خرید لوازم برقی خانه شده است و شما می توانید به صورت نقدی و یا اقساطی از آن خرید کنید .
 
بورس سرویس چوب و مبلمان
۱.بازار مبل جاجرود
 در این بازار مدرن‌ترین و شیک‌ ترین مبلمان از کشورهای فرانسه و آلمان وارد می‌شود و شما می‌توانید مبلمان وارداتی با کیفیت و شیکی را در این بازار تهیه کنید.
۲.بازار مبل چهاردانگه
 اگر شما می‌خواهید که سرویس خواب، مبلمان و میز ناهارخوری و به صورت کلی سرویس چوب خود را با قیمتی مناسب تهیه کنید می‌توانید به بازار مبل چهاردانگه بروید. در آنجا تعداد زیاد تولیدی‌های فعال وجود دارد که تنوع کار و قیمت زیادی میبینی و فضای انتخاب زیادی دارید.
۳.بازار مبل یافت آباد
 بازار مبل یافت آباد از بازارهای قدیم سرویس چوب در تهران است. شما می‌توانید در این بازار سرویس چوب ایرانی و یا ترک با تنوع بالایی را ببینید و خریداری کنید .
 
بازار پارچه و پرده در تهران
۱. بازار عبدل آباد
اگر به دنبال بازار پرده و پارچه‌ای هستید که بتوانید ارزان خرید کنید بازار عبدل آباد را به شما پیشنهاد می‌کنیم.
۲. بازار پارچه فروشان مولوی
اگر به دنبال تنوع زیاده جنس و رنگ پارچه هستید می‌توانید به راسته پارچه فروشان مولوی بروید حتی می‌توانید دوخت پرده خود را به آنان بسپارید
۳. پارچه فروشان خیابان زرتشت
در این راستا از خیابان زرتشت در تهران می‌توانید همه نوع پارچه و پرده و یا حتی لباس شب هم یافت کنید اگر برای شما قیمت ارزان ملاک نیست به این بازار مراجعه کنید.
 
بازار لوازم پلاستیکی آشپزخانه
امروزه استفاده از لوازم پلاستیکی در خانه و آشپزخانه بسیار رونق گرفته است از بازارهای معروف برای خرید آنان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
۱.بازار صالح آباد
۲. بازار پلاستیک خاوران
 آدرس: تهران، سه راه افسریه، اتوبان امام رضا، بعد از میدان آقا نور
۳. بازار تهرانپارس
از بازارهای قدیمی تهران برای خرید لوازم پلاستیکی با اینکه تعداد مغازه‌ ها نسبت به گذشته کمتر شده است اما هنوز هم جزو بازارهای لوازم پلاستیکی به حساب می‌آید.
۴. بورس پلاستیک بازار شود
بازار شوش را می‌توان مرکز بزرگی برای خرید لوازم خانگی به صورت کلی دانست و همچنین لوازم پلاستیکی نیز در این دسته قرار می‌گیرد.
 
سخن آخر
با وجود تمامی این بازارها نباید مسافت زیاد بین این بازارها را فراموش کرد و همچنین برخی از مردم فرصت کمی برای گشت و گذار در این بازارها دارند، در این زمان پیشنهادی که ما برای شما داریم این است که می‌توانید از بازار بزرگ جهیزیه ایران واقع در خیابان شوش دیدن کنید و بسیاری از لوازم جهیزیه خود را با قیمت های مناسب و به صورت اقساطی خرید کنید .
خر