...

بررسی گوشی های موتورولا

بررسی گوشی های موتورولا

نوشته شده توسط: وامسی

تاریخ انتشار: 26 بهمن 1401

تعداد بازدید: 426

گوشی های موتورولا را می توان یکی از انواع موبایل های موجود در این بازار دانست که طرفداران بسیاری نیز دارند. این برند را می توان یک برند چند ملیتی محسوب کرد که در کشور آمریکا فعالیت می کند. در واقع خرید گوشی موبایل خوب که حداقل چند سال برای شما کار کند، یک دغدغه مهم محسوب می شود. اما گوشی های موتورولا مانند سایر گوشی های موبایل دارای محدودیت ها و مزایایی هستند که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت. فراموش نکنید که گوشی های موتورولا نسبت به برند هموطن خود یعنی آیفون به مراتب دارای قیمت بسیاری پایین تری است. در واقع یکی از دلایل قیمت پایین تر این گوشی ها را می توان تولیدات متنوع کمپانی محسوب کرد. شاید برای شما جالب باشد که بدانید موتورولا نخستین برندی است که گوشی های خود را در مدل های مختلفی طراحی و تولید کرده است. در حالت کلی خرید گوشی های موتورولا با ویژگی هایی که دارند مقرون به صرفه است.
 "خرید اقساطی گوشی به صورت قرض الحسنه"
22 درصد از سهم بازار فروش موبایل آمریکا
شاید ما نام مدل های مختلف گوشی های موتورولا را نسبت به سایر برند ها کمتر شنیده باشیم. اما به هیچ عنوان دلیلی بر این نیست که این گوشی ها کیفیت خوبی نداشته اند یا در بازار از آن ها استقبال نشده است. گوشی های موتورولا تحت مدیریت برند لنوو که به عنوان یک برند محبوب و معروف تولید کننده لپ تاپ شناخته می شود، به فعالیت خود ادامه می دهد. در واقع طبق آمار های به دست آمده در سال 2020 این برند توانست 22 درصد از بازار فروش گوشی را در آمریکا از آن خود کند. همین موضوع نشان می دهد که این آمار نه تنها در آمریکا و اروپا، بلکه در سایر کشور ها نیز رو به رشد است. در واقع کیفیت این گوشی ها باعث شده است که بتوانند در بازار جایگاه خوبی را به صورت تدریجی کسب کنند.
مدل موتو زد برند موتورولا
مدل های بسیاری از این برند توانسته اند در بازار موبایل نظر مشتریان را به خود جلب کنند. برای مثال مدل moto z در سال 2016 توانست به عنوان نازک ترین گوشی از این برند در میان تمام رقبا شناخته شود. اما نسل های جدید با پردازنده قوی یا دیگری ویژگی های شاخص توانسته اند در بازار جایگاه خوبی کسب کنند. برای مثال گوشی های مدل وان هایپر، موتوجی و ... توانسته در بازار فروش بالایی داشته باشند. از نظر کارشناسان در این حوزه نیز این مدل های موتورولا از جمله گوشی هایی هستند که ارزش خرید دارند.
چرا گوشی های موتورولا بخریم؟
اما اگر بخواهیم در مورد گوشی های موتورولا صحبت کنیم، باید ویژگی های زیر را برای گوشی های این برند نام ببریم:
  • سیستم عاملی که در این مدل گوشی ها به کار رفته است اندروید می باشد. در واقع سیستم عامل اندورید را در سراسر دنیا می توان به عنوان محبوب ترین سیستم عامل برای گوشی ها در میان کاربران محسوب کرد. یک نظر سنجی معمولی از کاربران گوشی های هوشمند این موضوع را نشان خواهد داد که اندورید یک سیستم عامل راحت و مورد پسند است.
  • یکی دیگر از ویژگی های گوشی های موتورولا کیفیت بالای آن است که می توان انتخاب محصولات این برند را به عنوان یک انتخاب هوشمندانه محسوب کرد. در واقع نسبت به هزینه ای که شما برای خرید گوشی پرداخت می کنید، یک موبایل با کیفیت بالا خواهید داشت.
  • اما مدل های بسیاری از برند موتورولا در بازار گوشی وجود دارد که شما می توانید برای خرید اقدام کنید. در نظر داشته باشید که شما با توجه به بودجه ای که در نظر دارید می توان یک گوشی از برند موتورولا انتخاب کرد. این نکته را در نظر داشته باشید که گوشی های موتورولا را می توان به عنوان موبایل های اقتصادی محسوب کرد.
  • موبایل های هوشمند نسل جدید برند موتورولا دارای حسگر اثر انگشت هستند که این مورد به عنوان یک قابلیت برای نسل جدید گوشی های هوشمند محسوب می شوند.
  • پردازنده قوی یکی دیگر از ویژگی های گوشی های موتورولا است. برای مثال مدل های جدید این گوشی دارای پردازنده اسنپ دراگون هستند.
  • اما یکی از مهمترین مواردی که شاید بسیاری افراد آن را نادیده بگیرند قطعات جانبی گوشی است که آیا در بازار با قیمت مناسب موجود است یا خیر؟ در واقع قطعات گوشی های موتورولا در بازار ایران به راحتی یافت می شوند. اگر به هر دلیلی گوشی با مشکل روبرو شود شما نباید نگران قطعات یا تجهیزات مورد نیاز باشید. این در حالی است که قطعات برخی برند ها به سختی در کشور پیدا می شوند.
  • شاید برای شما جالب باشد بدانید که گوشی های موتورولا نسبت به بازار جهانی گوشی دارای قیمت بسیار پایین تری هستند. باید در نظر داشت که کشور هایی مانند برزیل و مکزیک در صدر جدولی هستند که از این برند استفاده می کنند. برندی که در چند سال اخیر در ایران نیز بسیار شناخته شده است و توانسته در بازار جایگاه خوبی پیدا کند.
  • یکی دیگر از مهمترین ویژگی های گوشی های موتورولا آپدیت جدید نرم افزاری است. در واقع این برند در مدت زمان کوتاهی آپدیت نرم افزار را برای مدل های مختلف خود فعال می کند.
  • و ... 
"گوشی های زیر 10 میلیون تومان"
نتیجه گیری
گوشی های موتورولا را در واقع می توان در بازار جدید گوشی یکی از برند های محبوب محسوب کرد که توانسته به خصوص در کشور های آمریکای لاتین جایگاه ویژه ای به دست آورد. این گوشی ها با توجه به تمام ویژگی های مثبتی که دارند دارای محدودیت هایی نیز می باشند. البته این محدودیت ها با توجه به نظر کارشناسان به اندازه ای نیست که شما را از خرید گوشی منصرف کند. برای خرید یک گوشی مناسب از برند موتورولا می توانید بررسی های لازم را انجام دهید و با توجه به بودجه ای که در نظر گرفته اید یک مدل مناسب خریداری نمایید. اما از محدودیت های این برند می توان به عملکرد در صفحه نمایش اشاره کرد. در واقع شما باید صفحه نمایش را به خوبی تمیز کنید تا با سرعت بالاتری کار کند. البته برای گوشی های هوشمند و لمسی این موضوع یک امر بدیهی است. در واقع این موضوع از طرفی حساسیت بالای گوشی را نیز نشان می دهد.
برای خرید گوشی های موتورولا یا برند های دیگر باید از فروشگاه های معتبر اقدام به خرید نمایید. سایت های فروشگاهی نیز در این زمینه اقدام به فروش گوشی به صورت نقد و اقساط می کنند. وامسی یکی از سایت های فروشگاهی است که گوشی ها را با قیمت بسیار مناسبی به بازار مشتریان عرضه می کند.