...

پرفروش ترین برند تلویزیون در ایران

پرفروش ترین برند تلویزیون در ایران

نوشته شده توسط: وامسی

تاریخ انتشار: 8 بهمن 1401

تعداد بازدید: 1069

تلویزیون در دنیای امروزه یکی از وسایل دیجیتالی است که در بسیاری از منازل و حتی محیط های کاری کاربرد گسترده ای دارد. خرید تلویزیون ایرانی و خارجی دغدغه بسیاری افراد است که بتوانند یک محصول مناسب انتخاب کنند. برند های بسیاری در داخل و خارج کشور محصولات متفاوتی در این حوزه طراحی و تولید می کنند که هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. از جمله برند های ایرانی که در زمینه تولید تلویزیون فعالیت دارند، می توان به تلویزیون های سام، ایکس ویژن، اسنوا، جی پلاس، شهاب و ... اشاره کرد. بسیاری از افراد ترجیح می دهند که برای خرید تلویزیون برند های ایرانی را انتخاب کنند. در واقع برند های ایرانی از نظر کیفیت نیز با نمونه های خارجی برابری می کنند. خرید تلویزیون ایرانی از نظر اقتصادی، مقرون به صرفه است. هر کدام از این برند ها محصولات خود را در سری های متفاوتی تولید می کنند.
برای انتخاب بهتر میتوانید مقاله ی "راهنمایی خرید تلویزیون" را مطالعه فرمایید.
مشخصات تلویزیون ایرانی سام
از جمله تلویزیون های برند ایرانی که امروزه در بازار نیز طرفداران بسیاری دارند و می توان آن ها را از جمله انواع بهترین برند تلویزیون در ایران 1401 محسوب کرد، تلویزیون های سام است. این تلویزیون ها با توجه به ویژگی هایی که دارند انتخاب بسیاری از مشتریان قرار گرفته اند. اما شاید با خود فکر کنید که تلویزیون سام که از جمله انواع مارک تلویزیون ایرانی محسوب می شود، دارای چه ویژگی هایی است که می توان آن را از سایر برند ها متمایز دانست. از جمله ویژگی های تلویزیون ایرانی سام می توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • تنوع محصولات در این برند ایرانی زیاد است و فرد برای خرید تلویزیون ایرانی می تواند با خیالی آسوده این برند را انتخاب کند. در نظر داشته باشید که تلویزیون های برند سام در ابعاد و اندازه های 32 تا 65 اینچ به بازار مشتریان عرضه می شوند. فراموش نکنید برای خرید تلویزیون ایرانی سام شما می توانید یک سایز مناسب با محیط استفاده خود انتخاب نمایید.
  • کیفیت تصویر در تلویزیون های ایرانی سام، سه دسته بندی دارد. این دسته بندی ها شامل اچ دی، فول اچ دی و یو اچ دی است. هر کدام از این کیفیت ها بر روی کیفیت نهایی تصویر تاثیر دارد. از طرفی در نظر داشته باشید که کیفیت تصویر در تلویزیون های 32 و 39 به صورت اچ دی است. این در حالی است که تلویزیون های سایز 39، 43، 50 دارای کیفیت تصویر فول اچ دی هستند. از طرفی باید گفت که تلویزیون های 50، 58 و 65 دارای کیفیت تصویر یو اچ دی می باشند.
  • یکی از ویژگی های کاربردی که در تلویزیون ایرانی سام وجود دارد، سیستم عامل اندروید است.
  • تلویزیون های سام در سری های متفاوتی طراحی و تولید می شوند. از جمله می توان به مدل های LED، LCD و OLED اشاره کرد.
  • رزولوشن بالا، کیفیت صوتی عالی، پورت های متنوع و ... از جمله دیگر ویژگی های شاخص تلویزیون های سام محسوب می شوند. برای خرید تلویزیون ایرانی، برند سام را به جرات می توان یکی از بهترین های دنیای تلویزیون محسوب کرد.
تلویزیون ایکس ویژن
برای خرید تلویزیون ایرانی شاید شما نام بسیاری از برند ها را شنیده باشید و حتی اطلاعاتی در این راستا داشته باشید. در واقع برای خرید یک تلویزیون ایرانی شما باید کیفیت صدا و تصویر و بسیاری نکات مهم دیگر را در برند های متفاوت مقایسه کنید. از جمله دیگر برند های ایرانی که در بازار تلویزیون های ایرانی مشتریانی دارد، برند ایکس ویژن است. برندی که می توان آن را از جمله بهترین محصولات در این حوزه محسوب کرد. فراموش نکنید که برای خرید شما باید تمام ویژگی های تلویزیون های مختلف را مورد بررسی قرار دهید. تلویزیون های ایکس ویژن نیز در سایز های متفاوتی طراحی و تولید می شوند. کیفیت تصویر و همچنین وضوح تصویر بالا از دیگر ویژگی های تلویزیون های ایکس ویژن است. در نظر داشته باشید که تلویزیون های ایکس ویژن در سری های متفاوتی طراحی و تولید می شوند و دارای پورت های USB و HDMI هستند.
برای انتخاب بهتر تلویزیون میتوانید مقاله ی "پرفروش ترین تلویزیون 55 اینچ " را مطالعه فرمایید.
برند اسنوا و جی پلاس
از دیگر برند های شناخته شده در بازار تلویزیون برند اسنوا است. اگر شما قصد خرید تلویزیون ایرانی دارید اسنوا نیز می تواند یک انتخاب مناسب محسوب شود. از بهترین سری های تلویزیون های برند اسنوا می توان به سایز 43 اینچ آن اشاره کرد. در نظر داشته باشید که تلویزیون های اسنوا دارای پورت USB می باشند و می توان ذخیره اطلاعات را بر روی فلش انجام داد. تلویزیون های برند اسنوا مانند تلویزیون های برند سام دارای گیرنده دیجیتال داخلی هستند و همین امر سبب می شود که شما نیاز به تهیه دستگاه جداگانه نداشته باشید. برای خرید تلویزیون ایرانی از هر برندی شما می توانید به صورت اینترنتی یا حضوری اقدام نمایید.
جی پلاس از دیگر برند های ایرانی تولید کننده تلویزیون است که محصولات خود را در مدل های مختلفی به بازار عرضه می کند. برای خرید تلویزیون ایرانی می توانید این برند را در کنار دیگر برند های ایرانی مانند ایکس ویژن، اسنوا و ... در نظر داشته باشید. تلویزیون های جی پلاس وضوح تصویر بالایی دارند و از طرفی دارای گیرنده دیجیتال داخلی هستند. تلویزیون های جی پلاس
دارای وزن پایینی هستند و همچنین مجهز به سیستم صوتی عالی می باشند.
وامسی و خرید اقساطی
هر کدام از برند هایی که به عنوان برند های داخلی تولید کننده تلویزیون شناخته می شوند، دارای ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فردی هستند. مشتریان با توجه به نیاز خود و البته بودجه ای که برای خرید تلویزیون ایرانی یا خارجی در نظر گرفته اند، برند مورد نظر را انتخاب می کنند. البته تبلیغات و کیفیت نیز از جمله مهمترین مواردی هستند که فرد در انتخاب تلویزیون در نظر می گیرد. در نظر داشته باشید که خرید تلویزیون را هم می توان به صورت نقدی و هم به صورت اقساط انجام داد. در واقع امروزه برخی افراد توانایی خرید نقدی را ندارند و به دنبال فروشگاه هایی هستند که بتوانند خرید اقساطی انجام دهند. وامسی از جمله سایت های فروشگاهی است که این شرایط را برای مشتریان خود انتخاب کرده است. شما می توانید با توجه به شرایط و دستورالعمل های خرید قسطی، بدون دغدغه و نگرانی در یکی از فروشگاه های استان خود خرید قسطی انجام دهید.